טיפול משולב אימון, NLP ומיינדפולנס (קשיבות)

אם הגעתם לכאן אתם וודאי שואלים:
איך אני יכול לעשות סדר בחיים שלי עכשיו?
למה אני לא מצליח ליצור לעצמי שקט נפשי?
איך אני יוצר רווחה נפשית וכלכלית?
למה אני ממשיך לעשות את מה שלא עובד?
יש לי כל כך הרבה רעיונות – איך מממש אותם?
ניסיתי להשתנות אבל זה פשוט לא עבד! איך עושים את זה?
הדרך שאני מציעה יכולה לתת לכם את התשובות!

שיטת הטיפול של דפנה סלען  משלבת כלים מעולמות האימון, ה-NLP והמיינדפולנס (קשיבות).
השילוב מביא לטיפול אישי ייחודי, ממוקד, עוצמתי וחוויתי במיוחד. כלי הטיפול  מגוונים ולקוחים מדסיפלינות רבות: הוראה והדרכה, אימון אישי, NLP דמיון מודרך, ומיינדפולנס מבוסס חמלה עצמית מודעת . כל אלה תורמים להצלחת התהליך ולפתרון מצבים כגון : מצבי תקיעות בקריירה או בזוגיות, ערך עצמי נמוך, פוביות וחרדות, אמונות מגבילות, תלות באדם או בהרגל, פתרון קונפליקטים, השגת מצוינות בלימודים, עסקים ומערכות יחסים ועוד. 

לתוך כלים אלה דפנה סלען יוצקת גם ניסיון חיים עשיר ומגוון.

שינוי שהושג בעזרת הטיפול המשולב יהיה שינויי בר-קיימא כיוון שהגישה לוקחת בחשבון את האקולוגיה (התאמה למכלול החיים) של האדם – הפנימית והחיצונית. ההנחה היא כי תוצאה שהתאימה לאקולוגיה של האדם, תעבור אינטגרציה למכלול חייו, תהפוך לחלק ממנו ולכן תישמר לאורך זמן.

בתהליך הטיפולי דפנה סלען מאירה את הדרך כדי לאפשר מעבר מהמצב המצוי למצב הרצוי. מתוך האמונה בכוחות וביכולות של כל אחד ההסתכלות היא אופטימית עם דגש על מימוש פוטנציאל- איך אתה יכול לעשות יותר עם מה שיש לך תוך שמירה על איזון בכל תחומי החיים. התהליך מתחיל עם הבנת המצב העכשווי – המצב המצוי על רווחיו והפסדיו. חיבור לקשיים ולאתגרים ממקום חומל ולא ממקום שיפוטי – מקום של חמלה עצמית מודעת שמאפשרת לנו לחתור לתיקון עצמי והשגת מטרות שיובילו את המטופל למצב הרצוי. זהו תהליך של העצמה אישית בד בבד עם בניית תכנית עבודה מפורטת להשגת מטרות שמגיעה מעולם האימון.

הטיפול המשולב נעשה בזהירות, תוך התאמה מלאה לעולמו של המטופל, לאג'נדה שלו , לאמונות ולערכים שלו. בדרך שנינו, מסירים מכשולים, בוחנים מצבי פעולה, צועדים יחד לעתיד טוב יותר וחוגגים הצלחות.
השילוב של טכניקות NLP עם אימון ומיינדפולנס מבוסס חמלה עצמית מודעת  יוצר טיפול מדוייק עוצמתי, ייחודי וחוויתי שנבנה מתוך כימיה מקסימאלית עם המטופל

מסגרת הטיפול במרכז

נערוך היכרות עם המצב הקיים – אותו יש רצון לשפר,
יחד נגדיר את המצב העתידי – אליו השאיפה להגיע,
ולבסוף : נצא עם תכנית פעולה אישית פורצת דרך להשגת המטרה העתידית.

שיטת הטיפול במרכז

2 מפגשים ראשונים : היכרות ,בחינת המצב המצוי (הקיים) ובחינת המצב הרצוי(העתידי)
2 מפגשים אחרונים : בחינת מצבי פעולה עתידיים והגדרת סביבה תומכת שינוי
ביניהם מפגשים ממוקדי מטרה ופריצת דרך הבנויים מ- 5 ממדים עיקריים.

לפרטים נוספים על שיטת הטיפול של דפנה סלען »